perjantai 28. helmikuuta 2014

Oh, My Lord

Pakko jakaa näitä huonolaatuisia puhelinkuvia taas. Yhdessä shelttiryhmässä pyydettiin kertomaan omasta koirastaan. Oma tarinani alkoi näin: "Pörri 4 kk. Oikealta nimeltään Svarzekoks My Lord. Pörristä käytetään myös nimityksiä Herra ja Teidän ylhäisyytenne. Kuvannee osaltaan Pörrin luonnetta... Pörri rakastaa huomiota, läheisyyttä, sylissä olemista ja rapsuttelua..." Nyt, kun olen ollut sairaana, meillä on olohuoneen divaanisohva levitetty parivuoteen kokoiseksi. Herralla on ollut ilo irti. Aina sanotaan, että puolisot nukkuu keskellä sänkyä, mutta kyllä koiratkin osaa. Se on tullut todistettua viime päivien aikana. Alla olevat kuvat on vain esimerkkejä satunnaisista tilanteista. Kuvia vastaava sohvan valtaus on jatkunut jo 3 vuorokautta.



Montako tyynyä ja vilttiä vaaditaan, jotta shetlanninlammaskoira löytää hyvän nukkuma-asennon?

Jaa meinasiksä tulla tähän nukkumaan päiväunia? Mä kyllä ajattelin nyt nukkua tässä, kun oli peitto ja tyynyki niin sopivasti aseteltuna.

Heräsin eilen päikkäreiltä niin, että Pörrin takakoipi oli sentin päässä mun suusta. Ei ihmekään, että olin kuolannu niin paljon..

En vieny sun paikkaa. Ei pidä paikkaansa...

Viimeinen kuva on omalla tavallaan paras. Olin siis nukkunut tuossa kohdalla juuri 2 h päiväunet ja heräsin kamalaan yskänkohtaukseen. Menin juomaan keittiöön vettä ja kun tulin takaisin Pörri oli mennyt paikalleni. Istahdin tuohon paikalle, mistä otin kuvan. Nopeesti mun tuli kylmä ja aloin aivastella. Päätin nysvätä tuon viltin Pörriltä takaisin. Pörri ei tehnyt elettäkään viltiltä siirtymiseksi, vaikka vedin vilttiä melkoisella voimalla. Sen sijaan herra näytti mulle melkoisen nyrpeää ilmettä ja katsoi kuin halpaa makkaraa. Kuinka joku idiootti saattoikin viedä herran viltin. Kääriydyin itse vilttiin ja tarjosin Pörrille osaa viltistä, mutta herra vain mulkaisi nyrpeästi, meni hieman kauemmas ja laittoi makuulle selkä minuun päin. Toivon, että mun ääni palaa pian ja tähänkin talouteen saadaan joku kuri ja järjestys. Muuten tuo koira oppii ihan liian hyvälle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti